onsdag 15. januar 2014

Ny gammel kommode

Lillebror har fått seg en egen kommode i sin krok av soverommet vårt. Det er en gammel kommode som kommer fra mitt barndomshjem. Den har fått seg et nytt malingstrøk og (bare) en ny knott. Egentlig har jeg andre planer for håndtak, men har ikke fått gjennomført det enda. Han har også fått en liten trekasse på veggen som bokhylle. Den var vel heller ikke helt det jeg hadde planer om , men når man (les: jeg) har behov for å forandre noe sånn plutselig, får man bruke det vi har tilgjengelig i huset. Til jul fikk han ny lampe og en sprinkelseng hvor den ene siden kan taes av og dermed brukes som sofa senere.



Tidligere hadde han en fin fargerik uro hengende over sengen, men den viste seg å være altfor morsom å se på, så den har fått seg en liten "pause". Slik var kroken hans før. Jeg syntes det er så gøy å dille med denne babykroken. Og jeg gleder meg til å skulle lage til nytt rom til storebror. Lillebror skal nemlig overta rommet hans. Tiden flyr virkelig med disse små, så før vi vet ordet av det er vel lillebror klar for sitt eget lille rom. Det er vel bare til å huske på å verdsette hvert eneste øyeblikk!

2 kommentarer:

  1. En veldig koselig babykrok. Så mange fine detaljer, som blant annet pinnen og tøystjerna. Kommoden var flott.

    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  2. du e så flink! Kjempefint var det! :D

    SvarSlett