søndag 3. november 2013

Gangen

Jeg er utrolig glad i system og orden. Det er så mye enklere å holde huset ryddig om ting har fast plass. De siste dagene har jeg holdt på med gangen vår. Dette rommet er ikke stort, med kun et lite vindu, en trapp opp, en ned og fem dører. Jeg ønsket at rommet skal virke romslig, være praktisk og ha god plass. Fast plass bak en skapdør til feks. stellevesken, som vi alltid har med oss både ut og inn igjen, er bare såååå deilig.


Vi har flyttet et skap fra barnerommet og malt det i samme farge som det som allerede stod der. Håndtakene i skinn er laget av et belte og bolter. Jeg syntes gråfargen sammen med fargen på skinnhåndtakene ble veldig fint. Den gamle kommoden sammen med den enkle hvite benken og de grå skapene, gjør at jeg endelig er fornøyd med innredningen i rommet. Forhåpentligvis vil det være praktisk også! Nå mangler vi bare litt flikking her og der og et gulvteppe, og så kan vinteren bare komme. God søndag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar