fredag 30. august 2013

Pledd

Jeg er glad i å krype under et teppe med en kopp med noe varmt å drikke når det er høst, mens stearinlysene lyser opp inne. Selv om det har vært dager med solstråler og shortsvær denne uken også,så holder jeg meg i høstmodus. Et lunt og mykt strikketeppe har havnet i teppekassen her i stuen.


Jeg la merke til det fine teppe i sommer, men sommeren er ikke tiden for å tenke på slikt. Men nå når jeg er i høstmodus og når det i tillegg var til halv pris så måtte jeg ha det. Om ikke lenge blir stuen klar for høst og vinter og med ny peis (hurra hurra hurra). Ønsker deg en god fredag!


3 kommentarer:

  1. så flott bilde.. kul kasse og hyggelig pledd.. Kjøpte meg pledd på halv pris på KID her for litt siden jeg også :D genialt :)
    Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
    Svar
    1. Sikkert det samme pleddet vi har kjøpt da. Mitt er også fra KID,jeg har bare klippet vekk noen frynsebånd langs kantene. Deilig er det med eller uten frynser =)

      Slett
  2. Hei;)
    Nydelig pledd og super pleddkasse;)
    Deilig å finne frem pleddene og stearinlysene igjen;) Etter en dag med sol og middag ute på verandaen har vi fyrt i ovnen nå i kveld;) Egentlig litt for tidlig etter kalenderen men.............. jeg var småfrossen;)

    God helg til deg;)

    SvarSlett