fredag 26. oktober 2012

Linstoff

I dag har den første snøen har lagt  seg og jeg tenker at nå er vinteren her. I den anledning har jeg trukket om kjøkkenstolene. I sommer fikk de stripete trekk, men nå syntes jeg de burde bli mer nøytrale og vinterkledde, og det i det fineste linstoffet fra Ikea.



 
Kjøkkenstolene våre har jeg trukket om flere ganger. Syntes det er en lur måte å skape forandring. Når jeg sier trukket om høres det litt innviklet ut, men DET er det ikke. Det er rett og slett bare å klippe ut et stoffstykke, sy sikksakk rundt kantene og stifte på. Ferdig! Og ja, kjøkkenbordet får tøff behandling av småen. Det ER fullt i hakk (bare sjarmerende sier mammahjertet  mitt).
God helg alle sammen!
 
 

1 kommentar:

  1. Så flink du er! Tror ikke det hadde falt meg inn å prøve en gang.. Men skal huske på det :)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Ingrid

    SvarSlett